wtorek, 1 lipca 2014

Prolog

" Są różne rodza­je męstwa. Trze­ba być bar­dzo dziel­nym, by sta­wić czoła wro­gom, ale ty­le sa­mo męstwa wy­maga wier­ność przyjaciołom." ~ J. K. Rowling

                                                        ~*~

"Każda potwora znajdzie swego adoratora" - tak zawsze mówiła mi moja świętej pamięci babcia. Była dla mnie wzorem do naśladowania, skarbnicą mądrości życiowych. Była kompletnie inna niż mój tata.
Ten kompletnie mnie olewał, kiedy byłam malutką dziewczynką i tak samo jest teraz, kiedy jestem prawie dorosła. Siedział ze mną tylko wtedy, kiedy naprawdę sytuacja tego wymagała. Ilekroć próbowałam zwrócić na siebie uwagę, zaimponować czymś, tyle razy byłam ignorowana.
Inaczej było z mamą. Ona zawsze mnie rozumiała, starała się bynajmniej. Starała się uczestniczyć w moim życiu. Chodziła na każde przedstawienia, w których brałam udział. Taty nigdy tam nie było...
Oprócz tego mam cudownych przyjaciół, którzy są ze mną w każdym ważnym momencie życia. Oczywiście zdarzają się też różnego rodzaju spięcia, ale tak jest w każdej przyjaźni. Na szczęście są one tylko dla oczyszczenia atmosfery. Mamy swoje szyfry i żarty, które rozumiemy jedynie my. Niekiedy ludzie w szkole się na nas patrzą, jak na idiotów, ale nie przejmujemy się tym.
Nie mam nikomu za złe, że przeprowadziliśmy się do słonecznej Kalifornii. Czasami nawet dziękuję Bogu, że tu nas zaprowadził. Tutaj z mamą żyło nam się lepiej. Zdecydowanie lepiej. Mieszkałyśmy w małym, ale przytulnym domku jednorodzinnym. Czułam się w końcu jak w domu, a nie jak zbieg.
 Tym bardziej, że wielkimi krokami zbliżał się koniec roku. Co szło za tym? Upragnione i wyczekane wakacje. Pierwsze wakacje w USA. Było to dla mnie niesamowite przeżycie, w którym będą mi towarzyszyli Maggie i Lucas. Chciałam, żeby te wakacje były niezapomniane i osobiście dopilnuję, żeby takie były...

                                                       ~*~

Tak więc witam was na moim blogu!
Pomyślałam, że fajnie będzie mieć jakieś zajęcie na wakacje, więc postanowiłam zacząć pisać fanfiction związane z The wanted, co można zauważyć już po bohaterach :)
Pierwszy rozdział pojawi się jeszcze w tym tygodniu, mam nadzieję.
Jeśli wam się spodobało to zapraszam do komentowania :)
Do następnego!

2 komentarze:

  1. No... Muszę przyznać, że świetny prolog *_*
    Mam nadzieję, że będziesz informowała o nowych rozdziałach, bo chciałabym czytać <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń